4
sebesség, a motor elején lévő
váltóval, ezért minden sebességi fokozat
"tükörben" van a normál váltó
pozícióval
Elől-Hátúl
dobfék, egykörös fékrendszer,
fékrásegítés nélkül
Fogasléces kormánymű, elől, hátúl
torziós rugózás (nagyon kényelmes)
Az autó hátuljának magassága
állitható a torziók Excenteres
feszítésével!
Gyárilag 6V / Dinamó (átalakitva egy újabb
évjárat 12V/ generátor rendszerére)
A gyári állapot szerint semmilyen elektronika nincs a
kocsiban: csupán egy mechanikus fesszabályozó.
Az autó akkumulátor nélkül is
könnyedén inditható betolással, vagy
kurblival!
A majdnem 40-év alatt háromszor látta az
Atlani-Óceánt, párszor átkapaszkodott az
alpokon,
és nagyon sokat ingázott a 4. úton . (Csak a
4.ut minimum 300 000Km)
Kétszer hátúlról, egyszer előről mentek
neki, és egyszer-egyszer végigtörték
mindkét oldalát.
Egyszer álltában totálkárra tört.
(részletek lejjebb)
Háromszor lett az eredeti szinre újrafestve,
motorcsere eddig nem volt.
Az ererdeti rendszám:
IP
49-57 (Nagyon sajnálom, hogy annak idején a
rendszámcsere előtt nem vesztettük el.....)
A Műszerfal:
Motortér, akku nélkül
Az autó előről: